Kategórie      
Výrobcovia / značky
Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).

Všeobecné obchodné podmienky

Úvod InfoVšeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ  OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) právami spoločnosti Peter Golha (ďalej len: Poskytovateľ služieb) a zákazníka (ďalej len zákazník) pri využívaní služieb elektronického obchodu poskytovaných poskytovateľom služieb prostredníctvom www.psgnaradie.sk záväzky. (Poskytovateľ služby a Zákazník spolu ďalej: Strany). VOP sa vzťahujú na všetky právne úkony a služby, ktoré sa uskutočňujú prostredníctvom webovej stránky www.psgnaradie.sk, bez ohľadu na to, či sú vykonávané zo Slovenska alebo zo zahraničia, Poskytovateľom služby alebo jeho prispievateľom.

1. Všeobecné informácie, uzatvorenie zmluvy medzi zmluvnými stranami

1.1. Rozsah týchto VOP sa vzťahuje na všetky služby elektronického obchodu poskytované na Slovensku prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len: Internetový obchod) umiestneného na internetovej stránke www.psgnaradie.sk (ďalej len: Webová stránka). Ďalej sa rozsah týchto VOP vzťahuje na všetky obchodné transakcie na území Slovenska, ktoré sú uzatvorené medzi zmluvnými stranami uvedenými v tejto zmluve. Nakupovanie vo webovom obchode PSG Naradie upravuje zákon CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb informačnej spoločnosti. zákona („Ektv.“).

1.2. Nákup v internetovom obchode PSG Naradie je možné uskutočniť elektronickou objednávkou, ako je uvedené v týchto VOP.

1.3. Služby Webshopu PSG Naradie podliehajú registrácii (a následne prístupu), na ktorú má ktokoľvek nárok v súlade s VOP.

1.4. Poskytovateľ služby akceptuje objednávku (ponuku) Zákazníka prostredníctvom samostatného akceptačného e-mailu, v ktorom Zákazníka okrem iného informuje o uzavretí zmluvy a predpokladanom čase dodania. Po zadaní objednávky je možné zmluvu slobodne a bez následkov meniť alebo rušiť až do jej splnenia. Je to možné telefonicky a e-mailom. Zmluva uzatvorená medzi zmluvnými stranami s kúpou tovaru v maďarskom jazyku sa považuje za písomnú zmluvu.  Poskytovateľ služby ju zaeviduje a uchováva po dobu 5 rokov od jej uzavretia.

1.5. Zákaznícky servis:
Peter Golha
Janka Kráľa 48/35
936 01 Šahy

tel: +421 903 758 361
tel: +421 911 769 306

Internetová adresa: www.psgnaradie.sk
E-mail: psg@psg-naradie.sk

2. Registrácia

2.1. Registráciu je možné vykonať vyplnením formulára v položke ponuky Registrácia na Úvodnej stránke. Zákazník registráciou na webovej stránke vyhlasuje, že si prečítal a akceptuje podmienky týchto VOP a Vyhlásenie o ochrane osobných údajov zverejnené na webovej stránke a súhlasí so spracovaním údajov obsiahnutých vo Vyhlásení o ochrane osobných údajov.

2.2. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za žiadne oneskorenie dodávky alebo iné problémy alebo chyby, ktoré možno spätne vysledovať k nesprávnym a/alebo nepresným údajom poskytnutým zákazníkom. Poskytovateľ služby nezodpovedá za žiadne škody vyplývajúce zo zabudnutia hesla Zákazníka alebo jeho sprístupnenia neoprávneným osobám z akéhokoľvek dôvodu, ktorý nemožno pripísať poskytovateľovi služby. Poskytovateľ služieb zaobchádza so všetkými registráciami ako so samostatnou právnickou osobou. Predtým zaznamenané údaje môžete zmeniť v položke ponuky Moje údaje po prihlásení, po kliknutí na Názov firmy, čo môže mať vplyv aj na údaje aktívnych objednávok. Poskytovateľ služby nezodpovedá za žiadnu škodu alebo chybu vzniknutú v dôsledku zmeny evidovaných údajov objednávateľom.

3. Objednávka

3.1. Podstatné vlastnosti kupovaného tovaru nájdete na informačnej stránke konkrétneho článku. Návod na použitie určitého tovaru, podrobné skutočné vlastnosti tovaru sú zahrnuté v návode na použitie, ktorý je priložený k produktu. Poskytovateľ služieb sa považuje za splnenú zmluvu, ak má produkt priaznivejšie vlastnosti, ako sú informácie uvedené na webovej stránke alebo v návode na použitie. Ak máte pred kúpou nejaké otázky k tovaru, náš zákaznícky servis je vám k dispozícii. Návod na použitie nami predávaného produktu, ak to vyžaduje zákon, je priložený k produktu. Ak k tovaru náhodou nedostanete povinný návod na použitie, informujte o tom bezprostredne pred použitím tovaru náš zákaznícky servis. Ak potrebujete viac informácií o kvalite, základných vlastnostiach, použití a použiteľnosti niektorého z tovarov v Internetovom obchode, ako sú uvedené na stránke, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis, ktorého podrobnosti a kontaktné údaje nájdete v bode 1.5. .

3.2. Kúpnou cenou je vždy suma uvedená pri vybranom produkte, ktorá nezahŕňa DPH, teda cenu netto. Kúpna cena produktov nezahŕňa náklady na doručenie.

3.3. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo na zmenu cien produktov, ktoré je možné objednať z webovej stránky, za predpokladu, že zmena nadobudne účinnosť v rovnakom čase, ako je uvedená na webovej stránke. Novela nemá nepriaznivý vplyv na kúpnu cenu už objednaných produktov.

3.4. Ak bude aj napriek všetkej starostlivosti Poskytovateľa služieb na povrchu Webshopu uvedená nesprávna cena, najmä s ohľadom na zjavne nesprávne, napr. za cenu „0“ alebo „1“ EUR, ktorá sa výrazne líši od všeobecne známej, všeobecne uznávanej alebo predpokladanej ceny produktu, pravdepodobne v dôsledku systémovej chyby, nie je Poskytovateľ služby povinný dodať produkt v nesprávnom cenu, ale môže ponúknuť dodanie za správnu cenu. s vedomím zákazníka môže zákazník od kúpy odstúpiť.

3.5. Objednávka bude prijatá prostredníctvom webovej stránky Poskytovateľa služieb iba od registrovaného Zákazníka a iba v prípade, že Zákazník vyplní všetky polia požadované pre objednávku. (Ak Zákazník vyplní ktorékoľvek z polí, dostane od Poskytovateľa služby chybové hlásenie.) Poskytovateľ služby nezodpovedá za žiadne oneskorenie dodávky alebo iné problémy alebo chyby, ktoré možno spätne vysledovať ako nesprávne a/alebo nepresné údaje o objednávke poskytnuté Zákazníkom.

3.6. Objednávku je možné uskutočniť vo webovom obchode PSG Nastroje prihlásením sa po registrácii a následným použitím nákupného košíka. Zákazník môže pridať vybrané produkty do svojho košíka pomocou odkazu na košík na stránke s podrobnosťami o produkte alebo kliknutím na stránku so zoznamom produktov, na ktorej sú uvedené produkty. Zmeniť obsah košíka je možné po kliknutí na odkaz Košík, kde je možné u každého produktu zadať požadované množstvo, prípadne upraviť či zmazať obsah košíka. Ak zákazník dokončil obsah nákupného košíka, na súhrnnej stránke, ktorá sa zobrazí po kliknutí na odkaz Pokladňa, môžete pred zadaním objednávky skontrolovať podrobnosti objednávky, vybrať fakturačnú a dodaciu adresu, spôsob platby a doručenia a komentovať Vaša objednávka. Po kliknutí na tlačidlo Späť na nákup na súhrnnej stránke sa zákazník môže vrátiť na stránku Skupiny produktov. Objednávka bude odoslaná a ponuka bude odoslaná po kliknutí na tlačidlo Odoslať objednávku na stránke Súhrnný prehľad pokladne.

V závislosti od zdrojov dodávky Poskytovateľa služieb sa obrázky produktov môžu líšiť od skutočného vzhľadu!

3.7. Po obdržaní ponuky na kúpu (objednávky) Zákazníka je Poskytovateľ služby povinný potvrdiť Zákazníkovi nákup elektronicky (e-mailom), čo sa však nekvalifikuje ako e-mail s akceptovaním ponuky Zákazníka. Ak toto potvrdenie Zákazník neobdrží do 48 hodín od odoslania ponuky, záväzok Poskytovateľa služby k ponuke a akýkoľvek záväzok Zákazníka automaticky zaniká bez akýchkoľvek ďalších podmienok.

3.8. Záväzok Objednávateľa k ponuke - ak je potvrdenie doručené do 48 hodín od prijatia ponuky - sa predlžuje o 48 hodín od prijatia potvrdenia, do tejto doby sa nezapočítavajú sviatky. Podľa týchto VOP štátne sviatky v zmysle zákona XXII. z roku 1992 o Zákonníku práce. zákonné sviatky, ako aj soboty a nedele. Pre prijatie ponuky a uzatvorenie zmluvy pozri 1.4. bude platiť.

4. Dodacie a platobné podmienky, spôsoby platby

4.1. Poskytovateľ služby Vám bezplatne doručí objednaný a vyžiadaný tovar až k Vám domov vlastnou dopravou alebo prostredníctvom špedičnej spoločnosti, ak čistá hodnota danej objednávky vždy dosiahne výšku bezplatného doručenia zverejnenú na Webovej stránke. . V prípade objednávok označených dodávkou, ktorá nedosahuje sumu poskytujúcu bezplatné doručenie, znáša dopravné Objednávateľ tak, že dopravné je uvedené na faktúre. Ak v ten istý deň od Zákazníka prijme viacero objednávok, tieto sa budú posudzovať samostatne pre doručenie domov a iba objednávky presahujúce hodnotu bezplatného doručenia budú doručené bezplatne. Ak to Zákazník uvedie pri zadávaní druhej objednávky a na základe spätnej väzby Poskytovateľa služby, Poskytovateľ služby má stále možnosť zlúčiť objednávky, nie je však možné zlúčiť už spustené balíčky. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo zmeniť poplatok za doručenie za predpokladu, že zmena nadobudne účinnosť v rovnakom čase, ako sa objaví na Webovej stránke. Zmena nemá vplyv na kúpnu cenu už objednaných produktov. Pomer hmotnosť/hodnota niektorých našich produktov (napr. rukoväte, kovanie, brúsna technika) neumožňuje ekonomické doručenie kuriérskou službou, preto si v prípade objednávky takýchto produktov zo strany Zákazníka vyhradzuje Poskytovateľ služby právo kalkulovať individuálne náklady na dopravu, čo je samozrejme vopred dohodnuté so zákazníkom!

4.2. Po splnení objednávky poskytuje Poskytovateľ služby Zákazníkovi možnosť zvoliť si termín dodania, ktorý neuvádza konkrétny dátum, iba zvoliť približný interval dodania. Poskytovateľ služby nie je schopný vykonať dodávku počas určitej hodiny. Skutočná dodacia lehota je vždy uvedená v potvrdení objednávky.

4.3. Zákazník si na základe predchádzajúceho upozornenia môže objednaný produkt vyzdvihnúť osobne v prevádzke Poskytovateľa:

Janka Kráľa 48/35.

4.4. Služby objednané prostredníctvom internetového obchodu doručí Poskytovateľ Zákazníkovi na mieste doručenia, ktoré bolo uvedené v potvrdzovacom e-maily k objednávke.

Spôsob platby
V našom internetovom obchode si môžete vybrať z nasledujúcich spôsobov platby:
Prevodom
Platba vopred
Platbou na dobierku
Ak odberateľ nemá samostatnú dodávateľskú zmluvu, spôsob platby môže byť len Platba vopred, Dobierka.

5. Právo, spôsob a následky odstúpenia od zmluvy

5.1. Osoba kvalifikovaná ako spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní. 17/1999 o zmluvách uzatváraných v neprítomnosti. (II.5.). Zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy odo dňa prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť aj v prípade osobného prevzatia. Prehlásenie o odstúpení od zmluvy môže Zákazník oznámiť Poskytovateľovi služby na telefónne číslo, poštovú alebo e-mailovú adresu uvedenú v údajoch Poskytovateľa služby.

V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy si zákazník musí zabezpečiť vrátenie produktu na vlastné náklady. Zákazník nemôže vrátiť produkt dotknutý odstúpením Poskytovateľovi služby na dobierku, Poskytovateľ služby nepreberá dobierku. V prípade odstúpenia od zmluvy môže Peter Golha od spotrebiteľa požadovať náhradu škody, ktorá vznikla nesprávnym používaním tovaru. Zákazník navyše nenesie zodpovednosť za žiadne ďalšie náklady v súvislosti s odstúpením od zmluvy.

Na žiadosť Zákazníka sa Poskytovateľ služby postará o vrátenie, príslušnú službu prevezme zákaznícky servis Poskytovateľa služby.

Miesto príjmu: Janka Kráľa 48/35.)

Poskytovateľ služby vráti Zákazníkovi sumu zaplatenú Zákazníkom bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od odstúpenia od zmluvy, v súlade s ustanoveniami platnej legislatívy.

5.2. Zákazník nemôže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy:

• v prípade predaja produktu, ktorý je osobným odberom zákazníka alebo ktorý bol vyrobený na základe pokynov zákazníka alebo na jeho výslovnú žiadosť, alebo ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť

• v iných prípadoch ustanovených zákonom.

5.3. Ustanovenia tohto bodu sa vzťahujú len na našich Klientov (spotrebiteľov), ktorí uzatvárajú zmluvu na účel mimo rámca ekonomickej alebo odbornej činnosti.

6. Záruka

6.1. Povinná záruka

Poskytovateľ služieb pre svoje produkty v súlade s Občianskym zákonníkom a 151/2003. Vzťahuje sa naňho záručná povinnosť podľa nariadenia vlády, čo znamená, že sa v záručnej dobe zbaví zodpovednosti len vtedy, ak sa preukáže, že vada je spôsobená nesprávnym používaním výrobku.

Záručná doba (záručná doba) začína plynúť skutočným plnením, tj dodaním produktu zákazníkovi alebo uvedením produktu do prevádzky.

Za tovar dlhodobej spotreby sa považujú ustanovenia vyhlášky 151/2003 o povinnej záruke na niektoré predmety dlhodobej spotreby. (IX.22.) Výrobky uvedené v prílohe nariadenia vlády, na ktoré zákon predpisuje jednoročnú povinnú záručnú dobu.

Dobrovoľná záruka

Poskytovateľ služby preberá záruku (záruku) na svoje produkty po dobu uvedenú v informáciách na Webovej stránke, ktorá môže byť dlhšia ako doba uvedená v nariadení vlády. Poskytovateľ služby oznámi ku každému produktu záručnú dobu najneskôr prostredníctvom údajov na záručnom liste (záručnom liste) poskytnutom pri prevzatí produktu Zákazníkom.

Záruka

V prípade spotrebiteľskej zmluvy si podľa Občianskeho zákonníka môže držiteľ práva uplatniť svoje práva zo záruky v premlčacej lehote šiestich mesiacov odo dňa plnenia, v prípade spotrebiteľskej zmluvy je však premlčacia lehota dva roky. . Ak ide o oprávnenú spotrebiteľskú zmluvu, môže uplatniť námietky do dvoch mesiacov od zistenia vady.

6.2. Odo dňa plnenia zo strany Poskytovateľa služby (deň dodania a prevzatia alebo uvedenia do prevádzky) môže Zákazník uplatniť svoje práva súvisiace so zárukou počas záručnej doby.

6.3. Zákazník je oprávnený uplatniť svoje záručné práva len v prípade predloženia alebo odovzdania záručného listu vydaného Poskytovateľom služby pri prevzatí produktu alebo vystavenej faktúry na preukázanie platby. Zákazník musí skutočnosť o kúpe bez akýchkoľvek pochybností preukázať. Rozsah záručných práv na každý produkt sa vo všetkých prípadoch riadi podmienkami záručného listu.

6.4. Počas záručnej doby sa Poskytovateľ služby zaväzuje vymeniť alebo opraviť chybný produkt podľa vlastného uváženia Zákazníka, ako je uvedené v záručnom liste, pokiaľ oprava alebo výmena nie je možná alebo by znamenala pre Poskytovateľa služby neúmerné dodatočné náklady v porovnaní s plnením iný nárok na záruku. Ak oprava alebo výmena nie je možná alebo ju nevykonal poskytovateľ služby, môže zákazník podľa vlastného uváženia požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy, ak to všetko umožňuje záručný list. Nie je priestor na stiahnutie kvôli menšej chybe.

6.5. Ak si zákazník uplatní výmenu do troch pracovných dní od prevzatia produktu z dôvodu vady produktu, poskytovateľ služby je povinný produkt vymeniť, ak vada bráni účelu použitia.

6.6. Záruka sa nevzťahuje na závadu vzniknutú po plnení. Dôkazné bremeno je na Poskytovateľovi služby. Záruka nemá vplyv na zákonné záručné práva zákazníka. Miesto opravy sa Zákazník môže informovať na záručnom liste daného produktu alebo v zákazníckom servise Poskytovateľa služby.

7. Zodpovednosť

Informácie na Webovej stránke boli zverejnené v dobrej viere, slúžia však len na informačné účely, Poskytovateľ služieb nezodpovedá za presnosť alebo úplnosť informácií.

Zákazník môže Webovú stránku používať len na vlastné riziko a akceptuje, že Poskytovateľ služby nenesie zodpovednosť za žiadne materiálne a nemateriálne škody vzniknuté pri používaní, okrem zodpovednosti za porušenie zmluvy spôsobené úmyselným konaním alebo trestným činom.

Poskytovateľ služby vylučuje akúkoľvek zodpovednosť za správanie používateľov webovej stránky. Zákazník je plne a výlučne zodpovedný za svoje konanie, pričom Poskytovateľ služieb v tomto prípade plne spolupracuje s konajúcimi orgánmi za účelom zistenia porušení.

Stránky služby môžu obsahovať miesta pripojenia (odkazy), ktoré vedú na stránky iných poskytovateľov služieb. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za postupy ochrany údajov a iné činnosti týchto poskytovateľov služieb.

Poskytovateľ služby je oprávnený, nie však povinný, kontrolovať obsah, ktorý môžu Klienti sprístupniť počas používania Webovej stránky a Poskytovateľ služby je oprávnený, nie však povinný, pátrať po známkach nezákonnej činnosti s ohľadom na zverejnený obsah.

Vzhľadom na globálnu povahu internetu Zákazník súhlasí, že bude pri používaní Webovej stránky konať v súlade s ustanoveniami platných vnútroštátnych právnych predpisov. Ak akákoľvek činnosť súvisiaca s používaním webovej stránky nie je povolená podľa právnych predpisov štátu Zákazníka, Zákazník je výlučne zodpovedný za jej použitie.

Ak Zákazník zistí na Webovej stránke závadný obsah, je povinný o tom bezodkladne informovať Poskytovateľa služby. Ak Poskytovateľ služby pri svojom postupe v dobrej viere zistí, že signál je opodstatnený, je oprávnený informácie bezodkladne vymazať alebo upraviť.

8. Autorské právo

8.1. Webová stránka je chránená autorským právom. Poskytovateľ služieb je vlastníkom autorských práv alebo oprávneným používateľom všetkého obsahu zobrazeného na webovej lokalite a poskytovania služieb dostupných prostredníctvom webovej lokality: akékoľvek dielo chránené autorskými právami alebo iné duševné vlastníctvo (vrátane, ale nie výlučne, všetkej grafiky a iných materiálov, rozloženia rozhranie Webovej stránky, úpravy, softvérové a iné riešenia, nápady, použité implementácie).

9. Možnosti vymáhania

9.1. Zákaznícky servis (zákaznícky servis): Adresa: Janka Kráľa 48/35.
Otváracie hodiny osobného zákazníckeho servisu: Po-Pia: od 8:00 do 16:00 hod.
Telefón: +421 903 758 361
Telefonický zákaznícky servis je otvorený: v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.
Kontaktná osoba: Peter Golha
E-mail: psg@psg-naradie.sk
Povinná doba odpovede na otázky prijaté faxom / e-mailom: 2 pracovné dni.

9.2. Ďalšie možnosti presadzovania

Ak sa akýkoľvek spotrebiteľský spor medzi Poskytovateľom služby a Zákazníkom neurovná počas rokovaní s Poskytovateľom služby, Zákazník má k dispozícii nasledujúce možnosti právneho vymáhania:

a). Sťažnosti na orgány na ochranu spotrebiteľa. Ak Zákazník zistí porušenie svojich spotrebiteľských práv, má právo podať sťažnosť na príslušný orgán na ochranu spotrebiteľa v mieste svojho bydliska. Po preskúmaní podnetu orgán rozhodne o vedení konania o ochrane spotrebiteľa.

b). zmierovacia rada. Zákazník môže za účelom mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov o kvalite, bezpečnosti a uplatňovaní pravidiel zodpovednosti za vady a pri uzatváraní a plnení zmluvy začať konanie pred zmierovacím orgánom pri profesijnej komore jeho miesto bydliska.

c). Súdne konanie. Zákazník je oprávnený uplatniť svoj nárok zo spotrebiteľského sporu na súde v rámci občianskeho súdneho konania podľa zákona IV z roku 1959 Občianskeho zákonníka. Zákon III z roku 1952 o Občianskom súdnom poriadku. podľa ustanovení zákona.

10. Ostatné

10.1. PSG Nastroje webshop je informačný systém založený na Atomeri s dobrou úrovňou zabezpečenia, ale odporúčame vám dodržiavať nasledujúce opatrenia: používať softvér na ochranu pred vírusmi a spywarom s aktuálnou databázou a inštalovať bezpečnostné aktualizácie operačného systému. Nakupovanie na Webovej stránke predpokladá, že Zákazník si je vedomý technických a technických obmedzení internetu a akceptuje možnosť chýb spojených s technológiou.

10.2. V predajni a internetovom obchode poskytovateľa služieb obsluhuje najmä objednávky na množstvá používané vo veľkoobchode. Vo výnimočných prípadoch plní objednávky aj na množstvá používané v domácnosti.

10.3. Poskytovateľ služby je oprávnený kedykoľvek jednostranne zmeniť podmienky týchto VOP. Poskytovateľ služby bude o zmenách informovať používateľov e-mailom predtým, ako nadobudnú účinnosť. Keď zmeny nadobudnú účinnosť, registrovaní používatelia ich musia pri prihlásení na stránku výslovne prijať na používanie stránky.

11. Alternatívne riešenie sporov

Prípadné spory medzi predávajúcim a Kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci - spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia alebo spor riešiť prostredníctvom k tomu určenej ODR platformy. Predávajúci odporúča Kupujúcemu najskôr využiť psg@psg-naradie.sk na predávajúceho pre vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu.

Copyright 2024 - 2025 © psgnaradie